Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers
Show full item record
No preview available
Title:
|
Language of British and American Commercials on Cosmetic Products and Their Influence upon Potential Customers |
Author: |
Helekalová, Hana
|
Advisor: |
Drábková, Lenka
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku jazyka televizních reklam na kosmetické výrobky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s reklamou a s lingvistickými jevy, vyskytujícími se v daném typu reklam a popsány vizuální prvky, které lze v tomto typu reklam nalézt. V praktické části jsou vybrány vhodné vzorky reklam, které jsou následně analyzovány z lingvistického a vizuálního hlediska, dále jsou stanoveny závěry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17825
|
Date:
|
2011-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
19515
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account