The Language of Airline Advertising
Show full item record
No preview available
Title:
|
The Language of Airline Advertising |
Author: |
Kostrhunová, Gabriela
|
Advisor: |
Čechová, Hana
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat jazyk reklam leteckých společností. Tato práce se zabývá popisem a funkcemi jazykových prostředků a charakteristikou jazyka, který je v reklamách leteckých společností užitý. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií jazyka reklamy a zaměřuje se na popis jazykových prostředků objevujících se v reklamě. Praktická část si dává za cíl analyzovat a popisovat reklamy daných leteckých společností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17808
|
Date:
|
2011-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
B
19548
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account