Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Dostálková, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:46:17Z
dc.date.available 2012-03-10T19:46:17Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17760
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě Česká zbrojovka a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace firmy. Teoretická část se zabývá zpracová-ním marketingových poznatků z odborné literatury. Výstupem praktické části je rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, marketingový výzkum a na základě výsledků jsou doporučeny nové návrhy a doporučení pro zlepšení oblasti marketingové komunikace. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 13903222 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová ko-munikace cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communications firms Česká Zbrojovka corp. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horáková, Monika
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with analysis of marketing communications company in Czech Zbrojovka. The main goal is to analyze the current situation of the firm. The theoretical part deals with the processing of marketing knowledge from the scientific literature. Practical outcome of the analysis of individual elements of marketing mix, marketing research and the results of the recommended new proposals and recommendations for improving the marketing communication. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22538
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dostálková_2011_bp.pdfBlocked 13.25Mb PDF View/Open
dostálková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
dostálková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account