Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Česká Zbrojovka a.s.
Autor: Dostálková, Petra
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve firmě Česká zbrojovka a.s. Hlavním cílem je analýza současné situace firmy. Teoretická část se zabývá zpracová-ním marketingových poznatků z odborné literatury. Výstupem praktické části je rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu, marketingový výzkum a na základě výsledků jsou doporučeny nové návrhy a doporučení pro zlepšení oblasti marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17760
Datum: 2011-05-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 22538


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dostálková_2011_bp.pdfZablokované 13.25Mb PDF
dostálková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dostálková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet