Telemarketing and online sales promotions of Allianz products

DSpace Repository

Language: English čeština 

Telemarketing and online sales promotions of Allianz products

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svobodová, Dagmar
dc.contributor.author Kalusová, Radka
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:01:30Z
dc.date.available 2012-03-10T19:01:30Z
dc.date.issued 2011-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17691
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá telemarketingem a jeho praktickým využitím při prodeji výrobků a služeb. V této práci chci ukázat, že přímý marketing má v dnešní době důležitou úlohu při hledání nových distribučních cest a pro získání dalších možností prodeje. Názorné přiblížení principů telemarketingu v praxi jsem v práci uvedla na příkladu společnosti Allianz Direct. Uvedený způsob prodeje lze velmi efektivně uplatnit na širokou nabídku služeb i v tak specifické oblasti, jakou je pojišťovnictví. cs
dc.format 49 s. (59 392 znaků) cs
dc.format.extent 621150 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Allianz Direct cs
dc.subject telemarketing cs
dc.subject pojištění cs
dc.subject Call Centrum cs
dc.subject autopojištění cs
dc.subject Allianz Direct en
dc.subject telemarketing en
dc.subject insurance en
dc.subject Call Centre en
dc.subject car insurance en
dc.title Telemarketing and online sales promotions of Allianz products cs
dc.title.alternative Telemarketing and online sales promotions of Allianz products en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with telemarketing and its practical use during selling of products and services. In my thesis I would like to demonstrate that direct marketing plays an important role in the search of new distributional channels and in acquiring new opportunities for sales. I introduced the illustration of principles of telemarketing in the example of the company Allianz Direct. This method of sale can be effectively applied to a wide range of services, even in such a specific area such as the insurance is. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19533
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade C
local.subject přímý prodej cs
local.subject prodej po telefonu cs
local.subject direct selling en
local.subject telephone selling en


Files in this item

Files Size Format View
kalusová_2011_bp.pdf 606.5Kb PDF View/Open
kalusová_2011_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kalusová_2011_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account