Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mišurec, Zdeněk
dc.contributor.author Mosnák, Milan
dc.date.accessioned 2012-03-10T17:20:34Z
dc.date.available 2012-03-10T17:20:34Z
dc.date.issued 2011-08-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17536
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb ve výrobním družstvu Obzor, které se zabývá výrobou vačkových spínačů, domovních vypínačů, zdravotnického sortimentu, bezdrátových ovladačů a kooperací. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje obraz o marketingovém mixu služeb. V praktické části je představeno výrobní družstvo OBZOR a jejich marketingový mix služeb. V posledním bodu praktické části je zahrnuto vyhodnocení a na základě výsledků analýz proveden návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb. cs
dc.format cs
dc.format.extent 2350690 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject služby cs
dc.subject cena cs
dc.subject produkt cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject lidé cs
dc.subject výrobní družstvo Obzor cs
dc.subject the marketing mix en
dc.subject services en
dc.subject price en
dc.subject product en
dc.subject distribution en
dc.subject promotion en
dc.subject people en
dc.subject production team Obzor en
dc.title Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR cs
dc.title.alternative Improvement of marketing mix of services at cooperative OBZOR en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-09-05
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze marketing mix of services in the production team the horizon that is engaged in the manufacture of cam switches, home switches, medical sortiment, wireless controllers and cooperation. The work is divided into two parts. The theoretical and practical. The theoretical part provides picture of the marketing mix of services. The practical part of the production team presented their horizon and services marketing mix. The last point of the practical part includes the evaluation and the results of analysis carried out proposals for improving the marketing mix of services. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 23172
dc.date.assigned 2011-06-10
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
mosnák_2011_bp.pdf 2.241Mb PDF View/Open
mosnák_2011_vp.pdf 800.2Kb PDF View/Open
mosnák_2011_op.pdf 819.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account