Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zdokonalení marketingového mixu služeb výrobního družstva OBZOR
Autor: Mosnák, Milan
Vedoucí: Mišurec, Zdeněk
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu služeb ve výrobním družstvu Obzor, které se zabývá výrobou vačkových spínačů, domovních vypínačů, zdravotnického sortimentu, bezdrátových ovladačů a kooperací. Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje obraz o marketingovém mixu služeb. V praktické části je představeno výrobní družstvo OBZOR a jejich marketingový mix služeb. V posledním bodu praktické části je zahrnuto vyhodnocení a na základě výsledků analýz proveden návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/17536
Datum: 2011-08-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 23172


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mosnák_2011_bp.pdf 2.241Mb PDF Zobrazit/otevřít
mosnák_2011_vp.pdf 800.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
mosnák_2011_op.pdf 819.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet