Psychologie v marketingových komunikacích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Holešovský, Karel
|
|
dc.contributor.author |
El Chaar, Adam
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:20:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:20:41Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1747
|
|
dc.description.abstract |
Pro svou bakalářskou práci jsem si vybral téma Psychologie v marketingových ko-munikacích. Třetím rokem studuji marketingové a sociální komunikace a mezi mé koníčky patří právě psychologie. Myslím, že marketing a psychologie jsou obory velmi propojené a zvláště marketingové komunikace potřebují ke svému úspěšnému fungování poznatky z psychologie. Proto mě zaujala možnost zkoumat mechanismy, kterými firmy a organizace působí na širokou veřejnost, jiné organizace či své cílové skupiny, jakých využívají prostředků a jak jsou tyto prostředky efektivní. Ze všech druhů marketingových komunikací jsem se zaměřil hlavně na reklamu, protože jsme jí v dnešní době nejvíce obklopeni, je to fenomén hodný pozornosti. Čerpal jsem z uvedené literatury a snažil se nalézt souvislosti mezi jednotlivými prostředky apelování na spotřebitele, jak se tyto prostředky mohou doplňovat. Velkou pozornost jsem věnoval barvám. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
838870 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
apelování
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
commercial
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
appealing
|
en |
dc.title |
Psychologie v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Psychology in marketing communicatinons |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zelinský, Miroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
As my bachelor's work I chose the topic Psychology in marketing communications. I study marketing and social communications for the third year and psychology belongs among my hobbies. I think that marketing and psychology are very connected and especial-ly marketing communications need knowledge of psychology to work properly. That's why I became interested in understanding these mechanisms by which firms and organisations influence public, other organisations or their target groups, which resources they use and these resources are effective. From all the kinds of marketing communications I aimed at commercials because nowadays we are surrounded by commercials and this phenomenon deserves our attention. I gathered information from the litearature mentioned below and I tried to find con-nections between resources of appealing to consumers and how these resources can be complementary. I aimed especially at colours. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2620
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account