Psychologie v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Psychologie v marketingových komunikacích |
Author: |
El Chaar, Adam
|
Advisor: |
Holešovský, Karel
|
Abstract:
|
Pro svou bakalářskou práci jsem si vybral téma Psychologie v marketingových ko-munikacích. Třetím rokem studuji marketingové a sociální komunikace a mezi mé koníčky patří právě psychologie. Myslím, že marketing a psychologie jsou obory velmi propojené a zvláště marketingové komunikace potřebují ke svému úspěšnému fungování poznatky z psychologie. Proto mě zaujala možnost zkoumat mechanismy, kterými firmy a organizace působí na širokou veřejnost, jiné organizace či své cílové skupiny, jakých využívají prostředků a jak jsou tyto prostředky efektivní. Ze všech druhů marketingových komunikací jsem se zaměřil hlavně na reklamu, protože jsme jí v dnešní době nejvíce obklopeni, je to fenomén hodný pozornosti. Čerpal jsem z uvedené literatury a snažil se nalézt souvislosti mezi jednotlivými prostředky apelování na spotřebitele, jak se tyto prostředky mohou doplňovat. Velkou pozornost jsem věnoval barvám. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1747
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
2620
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account