Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza postojů spotřebitelů k českým značkám |
Author: |
Švehlová, Lucie
|
Advisor: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstract:
|
Cílem mé bakalářské práce je zjistit názory a postoje spotřebitelů na české značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je souhrnem nejdůležitějších pojmů týkajících se značky a postojů k ní. V praktické části jsou pomocí dotazníkového šetření zkoumány názory spotřebitelů na české značky v potravinářském průmyslu. Tato část je zakončena doporučením, které by mělo vést ke zlepšení situace na českém trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17136
|
Date:
|
2011-05-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
C
19592
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account