Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.
Author: Nábělková, Petra
Advisor: Kubíčková, Marcela
Abstract: V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i propagace projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty ), a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika projektu Centra dalšího vzdělávání společnosti MARLIN, s.r.o., která sídlí v Uherském Hradišti. Hlavním cílem práce je vytvoření marketingové kampaně. Budou srovnány nabízené služby s konkurencí, bude navržena propagace projektu a také cíle projektu v období během realizace projektu a cíle v období po realizaci projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16790
Date: 2011-08-19
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: E 23204


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nábělková_2011_bp.pdf 2.664Mb PDF View/Open
nábělková_2011_vp.pdf 755.2Kb PDF View/Open
nábělková_2011_op.pdf 807.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account