Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingové kampaně pro Centrum dalšího vzdělávání spol. MARLIN, s.r.o.
Autor: Nábělková, Petra
Vedoucí: Kubíčková, Marcela
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce je popsána SWOT analýza, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Dále bude definováno, co je marketingový plán. Bude zmíněna i propagace projektu (billboard, Public relation, drobné reklamní předměty ), a nakonec je definováno financování, tzn. popis bankovního úvěru, dotace z EU a vlastní zdroje. V analytické části bakalářské práce je popsána charakteristika projektu Centra dalšího vzdělávání společnosti MARLIN, s.r.o., která sídlí v Uherském Hradišti. Hlavním cílem práce je vytvoření marketingové kampaně. Budou srovnány nabízené služby s konkurencí, bude navržena propagace projektu a také cíle projektu v období během realizace projektu a cíle v období po realizaci projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16790
Datum: 2011-08-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 23204


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nábělková_2011_bp.pdf 2.664Mb PDF Zobrazit/otevřít
nábělková_2011_vp.pdf 755.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
nábělková_2011_op.pdf 807.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet