Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel
Author: Facková, Ingrid
Advisor: Klepiš, Jan
Abstract: Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce je predstavena firma Parabel, je provedeno srovnání dosavadního systému a zpusob orientace na zákazníka se situací po zavedení systému kvality, je nastínena struktura zmen, zhodnocení systému z pohledu péce o zákazníka, analýza spokojenosti zákazníku dotazníkovým šetrením, využití marketingových nástroju a návrh možných rešení ke zlepšení stávající situace a vyhodnocení systému managementu kvality.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16686
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 21326


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
facková_2011_bp.pdf 1.230Mb PDF View/Open
facková_2011_vp.pdf 862.9Kb PDF View/Open
facková_2011_op.pdf 650.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account