Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové aspekty zavedení systému managementu kvality ve firmě Parabel
Autor: Facková, Ingrid
Vedoucí: Klepiš, Jan
Abstrakt: Tato bakalárská práce se zabývá marketingovými aspekty zavedení systému managementu kvality ve firme Parabel. V teoretické cásti je priblížen systém managementu kvality, jeho proces a efektivita, problematika dodavatelsko-odberatelských vztahu z hlediska marketingu, postavení zákazníka v marketingové teorii, nástroje a možnosti merení v systémech managementu kvality. V analytické cásti bakalárské práce je predstavena firma Parabel, je provedeno srovnání dosavadního systému a zpusob orientace na zákazníka se situací po zavedení systému kvality, je nastínena struktura zmen, zhodnocení systému z pohledu péce o zákazníka, analýza spokojenosti zákazníku dotazníkovým šetrením, využití marketingových nástroju a návrh možných rešení ke zlepšení stávající situace a vyhodnocení systému managementu kvality.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16686
Datum: 2011-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 21326


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
facková_2011_bp.pdf 1.230Mb PDF Zobrazit/otevřít
facková_2011_vp.pdf 862.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
facková_2011_op.pdf 650.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet