Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Naňáková, Jarmila
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:26:35Z
dc.date.available 2012-03-10T00:26:35Z
dc.date.issued 2011-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16637
dc.description.abstract V této bakalářské práci se zabýváme problematikou čtenářské gramotnosti a čtenářských postojů žáků druhého stupně základní školy. V teoretické části uvádíme rozdíly mezi četbou a čtením, popisujeme čtenářské návyky a postoje, jejich způsoby získávání u čtenáře. Dále se zabýváme mezinárodními výzkumy v oblasti čtenářské gramotnosti. V praktické části jsme se zaměřili na výzkum čtenářské gramotnosti, čtenářských postojů a návyků u žáků druhého stupně základní školy a jejich motivace ke čtení. cs
dc.format 70 s. cs
dc.format.extent 1545789 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject četba cs
dc.subject čtenář cs
dc.subject čtenářství cs
dc.subject čtení cs
dc.subject pubescent cs
dc.subject čtenářské postoje cs
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject Reading en
dc.subject reader en
dc.subject reading public en
dc.subject reading en
dc.subject pubescent en
dc.subject readers? attitudes en
dc.subject reading literacy en
dc.title Čtenářská gramotnost, čtenářské postoje a návyky žáků základní školy cs
dc.title.alternative Reading literacy, reader's attitudes and habits of elementary school pupils en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-17
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with problems of reading literacy and reader's attitudes of schoolchildren at the second level of elementary school. In the theoretical part we have a closer look at differences between reading as an activity and reading for literary pleasure, we describe readers? habits and attitudes, and how the readers acquire these. Next, we deal with an international research of reading literacy. In the practical part, we concentrate on the research of reading literacy, readers? attitudes and habits at schoolchildren at the second level of elementary school and their motivation for reading. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19705
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade A
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject čtenářství cs
local.subject teen-agers en
local.subject reading en


Files in this item

Files Size Format View
naňáková_2011_bp.pdf 1.474Mb PDF View/Open
naňáková_2011_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
naňáková_2011_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account