Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Lišková, Michaela
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:00:04Z
dc.date.available 2012-03-09T20:00:04Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16273
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá fenoménem a mechanismy virálního marketingu a zaměřuje se na vnímání této marketingové techniky odbornou marketingovou veřejností. Analytická část práce se věnuje výzkumu na toto téma. Popisuje průběh a data získána kvalitativní (focus group) a kvantitativní (dotazníkové šetření) metodou. Na základě dat získaných z výzkumu je stanoven návrh na tvorbu virální zprávy pro konkrétní firmu. cs
dc.format 85 s. (137 013 znaku) cs
dc.format.extent 2994931 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: virální marketing cs
dc.subject virální kampaně cs
dc.subject word-of-mouth cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject odborná mar-ketingová veřejnost cs
dc.subject Keywords: viral marketing en
dc.subject viral campaign en
dc.subject word-of-mouth en
dc.subject perception en
dc.subject marketing profes-sionals en
dc.title Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností cs
dc.title.alternative Perception of Viral Marketing by Marketing Professionals en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dealing with the phenomena of viral marketing and is focused on the perception of this marketing technique by marketing professionals. The analytical part includes the research on this topic that was executed by qualitative (focus group) and quan-titative (questionnaire) methods. Based on this data, the viral message was created for the purpose of viral campaign for the particular company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18575
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
lišková_2011_dp.pdf 2.856Mb PDF View/Open
lišková_2011_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
lišková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account