Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání virálního marketingu odbornou marketingovou veřejností
Autor: Lišková, Michaela
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá fenoménem a mechanismy virálního marketingu a zaměřuje se na vnímání této marketingové techniky odbornou marketingovou veřejností. Analytická část práce se věnuje výzkumu na toto téma. Popisuje průběh a data získána kvalitativní (focus group) a kvantitativní (dotazníkové šetření) metodou. Na základě dat získaných z výzkumu je stanoven návrh na tvorbu virální zprávy pro konkrétní firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16273
Datum: 2011-04-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 18575


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lišková_2011_dp.pdf 2.856Mb PDF Zobrazit/otevřít
lišková_2011_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lišková_2011_op.doc 126Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet