Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Repka, Martin
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:14:52Z
dc.date.available 2012-03-09T15:14:52Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15945
dc.description.abstract Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s.r.o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi pomocí dotazníkového šetření a přiloženého sémantického diferen-ciálu. Získané údaje zpracuji, vyhodnocuji a interpretuji a následně předkládám návrhy na změny a doporučení ke zvýšení spokojenosti klientů. cs
dc.format 96 s. (15 801 znaků) cs
dc.format.extent 2229322 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject spokojenost klientů cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject questionnaire en
dc.subject measurement methods - scales en
dc.title Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of customer satisfaction improvement in a KTJ Electronic ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Grycová, Michaela
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The graduation thesis consist of two parts. I will begin with the theoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, clients satisfaction, their specifications, behaviour and their complaints. I will make measurement methods ? scales to analyze customer satisfaction with salesman. The practical part contains analysis of customer satisfaction with products and services, salesman and customer complaints by the questionnaire and measurement methods ? scales. Finally, I will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations to increase customer satisfaction. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21290
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
repka_2011_dp.pdfBlocked 2.126Mb PDF View/Open
repka_2011_vp.zip 26.24Kb Unknown View/Open
repka_2011_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account