Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě KTJ Electronic s.r.o.
Autor: Repka, Martin
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Ve své diplomové práci nejdříve zpracovávám teoretickou část se zaměřením na marketing služeb a spokojenost zákazníků, jejich specifikaci, chování a řešení stížností. Také vypracuji sémantický diferenciál ke zjištění spokojenosti klientů firmy KTJ Electronic s.r.o. s jejich obchodními zástupci. V praktické části nejdříve analyzuji spokojenost klientů s produkty a službami, obchodními zástupci a reklamacemi pomocí dotazníkového šetření a přiloženého sémantického diferen-ciálu. Získané údaje zpracuji, vyhodnocuji a interpretuji a následně předkládám návrhy na změny a doporučení ke zvýšení spokojenosti klientů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15945
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 21290


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
repka_2011_dp.pdfZablokované 2.126Mb PDF
repka_2011_vp.zip 26.24Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
repka_2011_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet