Návrh reklamní kampaně
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh reklamní kampaně |
Author: |
Chromek, David
|
Advisor: |
Pokorná, Michaela
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15862
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
D
22372
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account