Návrh reklamní kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně

Show full item record

No preview available
Title: Návrh reklamní kampaně
Author: Chromek, David
Advisor: Pokorná, Michaela
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15862
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 22372


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chromek_2011_bp.pdf 2.624Mb PDF View/Open
chromek_2011_vp.pdf 729.2Kb PDF View/Open
chromek_2011_op.pdf 830.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account