Návrh reklamní kampaně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh reklamní kampaně |
Autor: |
Chromek, David
|
Vedoucí: |
Pokorná, Michaela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/15862
|
Datum:
|
2011-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
22372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet