Návrh reklamní kampaně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh reklamní kampaně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh reklamní kampaně
Autor: Chromek, David
Vedoucí: Pokorná, Michaela
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně ve spolupráci s firmou AUTOSALON Frýdek-Místek s.r.o. Firma od října 2010 přibrala do svého portfolia autorizovaný servis a prodej vozů značky OPEL. Vzhledem k zavedení nové značky, je třeba zajistit informativní reklamní kampaň, která poslouží především ke zvýšení povědomí zn. OPEL ve spojení s dealerem AUTOSALON F-M s.r.o., případně přiláká nové potenciální zákazníky. Cílem je navrhnout reklamní kampaň pokud možno co nejefektivněji, vzhledem k danému rozpočtu. V současné době finančních problémů, škrtů jsou firmy nuceny šetřit na všech úrovních své činnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15862
Datum: 2011-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 22372


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chromek_2011_bp.pdf 2.624Mb PDF Zobrazit/otevřít
chromek_2011_vp.pdf 729.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
chromek_2011_op.pdf 830.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet