Komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Pieterová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:01:44Z
dc.date.available 2012-03-09T08:01:44Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15341
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy. Teoretická část nám objasňuje základní pojmy. Dále se blíže věnuji vzdělávacímu systému České republiky, osobnosti pedagoga a rozvoji komunikačních dovedností pedagogů. V praktické části se zabývám vlastním kvantitativním výzkumem, který je zaměřen na identifikaci komunikačních chyb pedagogů v závislosti na délce praxe. cs
dc.format 77 s. (73 700 znaků) cs
dc.format.extent 1994616 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject nonverbální komunikace cs
dc.subject komunikační dovednost cs
dc.subject komunikační styly cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject communication en
dc.subject verbal communication en
dc.subject nonverbal communication en
dc.subject communication skills en
dc.subject communication styles en
dc.subject educational communication en
dc.subject teacher en
dc.subject student en
dc.title Komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy cs
dc.title.alternative Communication skills of today's teacher in practice en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-15
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on communication skills of today's teacher in practice. The theoretical part explains the basic concepts to us. Further, I devote to education system in the Czech Republic, teacher's personality and development of teachers communication skills. In the practical part, I deal with own quantitative research, which is focused on the identification of educators errors in communication, depending on the length of practice. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19734
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade B
local.subject učitel a žák cs
local.subject mezilidská komunikace cs
local.subject komunikační dovednosti cs
local.subject teacher and learner en
local.subject interpersonal communication en
local.subject communication skills en


Files in this item

Files Size Format View
pieterová_2011_bp.pdf 1.902Mb PDF View/Open
pieterová_2011_vp.zip 15.26Kb Unknown View/Open
pieterová_2011_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account