Analysis of customers' satisfaction with Avon Ladies services

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analysis of customers' satisfaction with Avon Ladies services

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svobodová, Dagmar
dc.contributor.author Korduliaková, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-09T06:40:14Z
dc.date.available 2012-03-09T06:40:14Z
dc.date.issued 2011-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15248
dc.description.abstract Tato bakalářská práce nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků se službami Avon Ladies zkoumá, zda jsou zákazníci spokojeni, co se týče této oblasti a do jaké míry jsou jejich požadavky naplněny. Závěrem navrhuje zlepšení a inovace na základě výzkumu provedeného autorem. Teoretická část práce sestává z kapitol tematicky věnovaných službám, přímému prodeji, zákazníkům a marketingovému výzkumu. V praktické části jsou analyzovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a na jeho základě jsou v další kapitole navrženy doporučení. cs
dc.format 35 s. (54 312 znaků) cs
dc.format.extent 641564 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject přímý prodej cs
dc.subject prodejce cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Avon Ladies cs
dc.subject společnost Avon cs
dc.subject satisfaction of customers en
dc.subject direct selling en
dc.subject sales representative en
dc.subject questionnaire investigation en
dc.subject marketing research en
dc.subject Avon Ladies en
dc.subject Avon company en
dc.title Analysis of customers' satisfaction with Avon Ladies services cs
dc.title.alternative Analysis of customers' satisfaction with Avon Ladies services en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Drábková, Lenka
dc.date.accepted 2011-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis called the Analysis of customer's satisfaction with the Avon Ladies services observes how the customers are satisfied regarding this area and how their requests are fulfilled. Finally suggests the improvements and innovations on the basis of the results of the author's own research. The theoretical part of this work consists of chapters dedicated to the services, direct selling, customers and marketing research. In the practical part outcomes of the questionnaire investigation are analyzed and the recommendations are proposed. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 19547
dc.date.assigned 2011-02-01
utb.result.grade B
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject MLM cs
local.subject kosmetika cs
local.subject satisfaction of customers en
local.subject multilevel marketing en
local.subject cosmetics en


Files in this item

Files Size Format View
korduliaková_2011_bp.pdf 626.5Kb PDF View/Open
korduliaková_2011_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
korduliaková_2011_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account