Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Švagerková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T00:27:40Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T00:27:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14767
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je analyzovat cestovní ruch v CHKO Moravský kras a následně vytvořit projekt pro uplatnění nástrojů demarketingu, spojených s cestovním ruchem v CHKO Moravský kras, aby bylo možné snížit poptávku v jejich vybraných oblastech. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z marketingových a demarketingových aktivit cestovního ruchu. V druhé části je provedena analýza poptávky cestovního ruchu v CHKO Moravský kras. Třetí část tvoří projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras na základě výsledků předchozí analýzy. |
cs |
dc.format |
98 s. |
cs |
dc.format.extent |
2237548 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
demarketing
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
Moravský kras
|
cs |
dc.subject |
demarketing
|
en |
dc.subject |
tourist trade
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
Moravian karst
|
en |
dc.title |
Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras |
cs |
dc.title.alternative |
Project of assertion of demarketing tools in tourist trade in PLA Moravian karst |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štefka, Leoš |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of my work is to analyse the tourist trade in PLA Moravian karst and then create a project of application of demarketing tools, which are bonded with the tourist trade in PLA Moravian karst, to be possible to reduce the demand in its selected areas. The work is devided into three parts. The first part is about the theoretical knowledge of marketing and demarketing activities of tourist trade. The demand of the tourist trade in PLA Moravian karst is analysed in the second part. The third part includes the project of application of demarketing tools in the tourist trade in PLA Moravian karst based on the results of previous analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21317
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account