Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras |
Autor: |
Švagerková, Lucie
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je analyzovat cestovní ruch v CHKO Moravský kras a následně vytvořit projekt pro uplatnění nástrojů demarketingu, spojených s cestovním ruchem v CHKO Moravský kras, aby bylo možné snížit poptávku v jejich vybraných oblastech. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z marketingových a demarketingových aktivit cestovního ruchu. V druhé části je provedena analýza poptávky cestovního ruchu v CHKO Moravský kras. Třetí část tvoří projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras na základě výsledků předchozí analýzy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14767
|
Datum:
|
2011-05-02 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
21317
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet