Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras
Autor: Švagerková, Lucie
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat cestovní ruch v CHKO Moravský kras a následně vytvořit projekt pro uplatnění nástrojů demarketingu, spojených s cestovním ruchem v CHKO Moravský kras, aby bylo možné snížit poptávku v jejich vybraných oblastech. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým poznatkům z marketingových a demarketingových aktivit cestovního ruchu. V druhé části je provedena analýza poptávky cestovního ruchu v CHKO Moravský kras. Třetí část tvoří projekt uplatnění nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v CHKO Moravský kras na základě výsledků předchozí analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14767
Datum: 2011-05-02
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 21317


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švagerková_2011_dp.pdfZablokované 2.133Mb PDF
švagerková_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
švagerková_2011_op.pdf 5.204Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet