Multikulturní kompetence učitele na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multikulturní kompetence učitele na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Jurtíková, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-20T08:02:13Z
dc.date.available 2010-07-20T08:02:13Z
dc.date.issued 2010-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14295
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tématem multikulturní kompetence učitele. Teoretická část pojednává o multikulturní výchově, o kompetencích obecně, o profesních a multikulturních kompetencí učitele. Z těchto poznatků vychází část praktická. V rámci výzkumu byl vytvo-řen list multikulturních kompetencí učitele, jež respondenti - učitelé Houndsfield Primary School in London a 1. Základní školy v Holešově - měli seřadit od nejvíce důležitých k nejméně důležitým. Cílem kvantitativního výzkumu bylo na základě získaných dat po-rovnat tyto výsledky názorů učitelů mezi sebou, a zjistit, zda jsou mezi hodnocením multi-kulturních kompetencí významné rozdíly. cs
dc.format 126 s., 12 s. tab. příloh cs
dc.format.extent 3576820 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject multicultural education en
dc.subject competence en
dc.subject multicultural competence en
dc.title Multikulturní kompetence učitele na základní škole cs
dc.title.alternative Teachers multicultural competences in primary school en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on theme of teacher's multicultural competencies. The theoretical part of the thesis deals with problems of multicultural education, about competencies in general and about teacher's multicultural competencies. This theoretical frame is starting point for practical part of the thesis. The practical part is based on a quantitative approach. For this research a list of multicultural competencies was created, which teachers from Houndsfield Primary School and Primary School in Holešov had to arrange in order of priority - from the most important to the less important. The aim of the research was to Compare these results with each other and to find out if there are any diferencies in multicultural competencies evaluation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 14116
dc.date.assigned 2010-01-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jurtíková_2010_dp.pdf 3.411Mb PDF View/Open
jurtíková_2010_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
jurtíková_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account