Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Bogarová, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:21:23Z
dc.date.available 2010-07-20T06:21:23Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14108
dc.description.abstract V teoretické části své bakalářské práce jsem se orientovala na mentální postižení, protože v základní škole praktické se většinou vzdělávají děti s lehkým mentálním postižením nebo se sníženým intelektem. Popsala jsem zde také instituce základního a dalšího vzdělávání pro tyto děti a samozřejmě také profesní poradenství. V praktické části své práce se zabývám zmapováním představ a pohledů na další vzdělávání u žáků na základní škole praktické a také jejich rodičů. Chtěla jsem zjistit, jak si žáci ze základní školy praktické představují svou další budoucnost a jestli mají vůbec zájem se dále vzdělávat. Do výzkumu jsem také zapojila rodiče žáků, kteří mi taktéž odpovídali na otázky týkající se budoucnosti svých dětí. cs
dc.format 52 s., 2 s. příloh. cs
dc.format.extent cs
dc.format.mimetype cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mentální postižení cs
dc.subject základní škola praktická cs
dc.subject základní škola speciální cs
dc.subject další vzdělávání žáků s mentální retardací cs
dc.subject profesní poradenství cs
dc.subject mental disability en
dc.subject special basic school en
dc.subject special school en
dc.subject further education for pupils with mental retardation en
dc.subject professional consultancy en
dc.title Profesní poradenství u žáků na základní škole praktické cs
dc.title.alternative Professional counseling for pupils of practical basic schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2010-06-16
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my thesis is focused on a mental disability because most of the chil-dren with mild mental disabilities or low intellect.attend these special basic schools. I have also described the institution of basic and further education for these children and of course for professional consultancy. The practical part of this thesis is concerned about a survey of concepts and views on a further education for pupils at the special basic school as well as their parents. I wanted to investigate what those pupils from the special basic school expect from their future and whether they are interested in a further education programme. Pupils' parents joined this research as well, they answered all the questions concerning future of their children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14187
dc.date.assigned 2010-01-18
utb.result.grade C
local.subject školní poradenství cs
local.subject mentálně postižená mládež cs
local.subject school counseling en
local.subject youth with mental disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
bogarová_2010_bp.pdf 821.7Kb PDF View/Open
bogarová_2010_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
bogarová_2010_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account