Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hašková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-20T05:44:04Z
dc.date.available 2010-07-20T05:44:04Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14043
dc.description.abstract Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. Diplomová práce se bude zabývat jak interní PR působí na postoje a hodnoty zaměstnanců a to v konkrétní společnosti. V práci budou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ve své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového průzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a bude provedena průzkumná sonda, kde budu zjišťovat vliv působení interních PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy. Předmětem zkoumání bude také loajalita zaměstnanců Skupiny ČEZ, cílem práce bude hodnocení postojů a hodnot zaměstnanců a doporučení pro zlepšení v oblasti interních komunikací. cs
dc.format cs
dc.format.extent 2387337 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní PR cs
dc.subject společnost cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní výzkum cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject filozofie organizace cs
dc.subject corporate communications cs
dc.subject corporate culture cs
dc.subject produkt organizace cs
dc.subject vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject formy a nástroje vnitrofiremní komunikace cs
dc.subject internal PR en
dc.subject company employees en
dc.subject communication en
dc.subject investigation sonde en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate philosophy en
dc.subject corporate communications en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate produkt en
dc.subject inerbal corporate communications en
dc.subject forms and tools of inerbal corporate communications en
dc.title Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy cs
dc.title.alternative Internal PR forms influence on the employees attitude and values en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees' values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector. This thesis targets the problem of the internal communication of the company ČEZ. The profile of the firm is shortly mentioned here. The tools and forms of the internal communication, which the company uses for its communication, are specified closer here. Via the market research the given hypothesis will be agreed or disagreed here and new project for better internal communication will be proposed. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13775
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hašková_2010_dp.pdf 2.276Mb PDF View/Open
hašková_2010_vp.pdf 57.10Kb PDF View/Open
hašková_2010_op.pdf 57.57Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account