Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Autor: Hašková, Eva
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. Diplomová práce se bude zabývat jak interní PR působí na postoje a hodnoty zaměstnanců a to v konkrétní společnosti. V práci budou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ve své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového průzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a bude provedena průzkumná sonda, kde budu zjišťovat vliv působení interních PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy. Předmětem zkoumání bude také loajalita zaměstnanců Skupiny ČEZ, cílem práce bude hodnocení postojů a hodnot zaměstnanců a doporučení pro zlepšení v oblasti interních komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14043
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13775


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hašková_2010_dp.pdf 2.276Mb PDF Zobrazit/otevřít
hašková_2010_vp.pdf 57.10Kb PDF Zobrazit/otevřít
hašková_2010_op.pdf 57.57Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet