Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kolář, Josef
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:22:13Z
dc.date.available 2010-07-20T04:22:13Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13874
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných TV spotů a ke zvýšení jejich efektivity. cs
dc.format 48 cs
dc.format.extent 1380562 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výslovnostní styly cs
dc.subject mluvená řeč cs
dc.subject televizní reklama cs
dc.subject pronunciation styles en
dc.subject spoken language en
dc.subject television spots en
dc.title Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů cs
dc.title.alternative Pronunciation styles in the texts of television commercials en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-28
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is analyze the spoken pronunciation styles in television commercials. The theoretical part is based on the study of literature in the field of phonetics, pronunciation and style of television advertising. The practical part deals with the analysis of speech in television spots promoting cars. Processing and evaluation of lessons learned should help to look at the quality of current TV commercials, and to increase their effectiveness. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13621
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kolář_2010_bp.pdf 1.316Mb PDF View/Open
kolář_2010_vp.pdf 57.08Kb PDF View/Open
kolář_2010_op.pdf 57.80Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account