Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů

Show full item record

No preview available
Title: Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
Author: Kolář, Josef
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza výslovnostních stylů v mluvených televizních reklamních spotech. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury z oblasti fonetiky, výslovnostních stylů a televizní reklamy. Praktická část se zabývá analýzou mluvené řeči v televizních spotech propagujících automobily. Zpracování a vyhodnocení získaných poznatků by mělo přispět k náhledu na kvalitu současných TV spotů a ke zvýšení jejich efektivity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13874
Date: 2010-05-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13621


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolář_2010_bp.pdf 1.316Mb PDF View/Open
kolář_2010_vp.pdf 57.08Kb PDF View/Open
kolář_2010_op.pdf 57.80Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account