Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace?
Autor: Sedláčková, Jana
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem teto práce je zmapovat současné využití sponzoringu v rámci TV vysílání v České republice a zodpovědět otázku, zdali je TV sponzoring plnohodnotným nástrojem nadlinkové komunikace. Teoreticko-metodologická část se věnuje historii televizního sponzoringu, jeho jednotlivým druhům a jejich specifickým vlastnostem a zařazením a využitelnosti z hlediska marketingových komunikací. Praktická část seznamuje zejména s výsledky 2 výzkumů. Jeden výzkum na základě sekundárních dat sleduje útraty a podíl segmentu TV sponzoring na útratách za komerční televizní komunikaci, druhý hledá odpověď na otázku, jak se liší vnímání televizního sponzoringu mezi laickou a odbornou veřejností a zdali je vůbec laická veřejnost schopna rozlišit sponzoring od klasické televizní reklamy. Dále pak autor zmiňuje nové formy a trendy v oblasti využití televizního sponzoringu, které se již v současné době začínají využívat v praxi a navrhuje komplexní řešení sponzoringu pro konkrétní televizní pořad Nahá jsi krásná (projektová část).
URI: http://hdl.handle.net/10563/13242
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Práce není přístupná
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17343


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2010_dp.pdfZablokované 28.19Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2010_vp.pdf 49.02Kb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2010_op.pdf 58.72Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet