Spolupráce rodiny a školy při řešení šikany na základní škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce rodiny a školy při řešení šikany na základní škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jašková, Vendula
dc.contributor.author Tomšíková, Silvie
dc.date.accessioned 2010-07-19T12:13:47Z
dc.date.available 2010-07-19T12:13:47Z
dc.date.issued 2010-04-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12745
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma "Možnosti spolupráce rodiny a školy při řešení šikany na základní škole" se zabývá tématem šikany, vztahy mezi rodiči a dětmi, spoluprací rodiny a školy při řešení tohoto sociálně patologického jevu. Práce je členěna do čtyř kapitol podle obsahové souvislosti. Podkapitoly konkrétní problematiku osvětlují a rozvíjejí. Vedle roviny teoretické obsahuje práce i část praktickou. cs
dc.format 57s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1743565 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Šikana cs
dc.subject škola cs
dc.subject agrese cs
dc.subject násilí cs
dc.subject učitel cs
dc.subject rodič cs
dc.subject rodičovství cs
dc.subject spolupráce cs
dc.subject prevence cs
dc.subject Bullying en
dc.subject school en
dc.subject aggression en
dc.subject violence en
dc.subject teacher en
dc.subject parent en
dc.subject parenthood en
dc.subject cooperation en
dc.subject prevention en
dc.title Spolupráce rodiny a školy při řešení šikany na základní škole cs
dc.title.alternative The possibilites of family and school cooperation:solving the problem of bullying at primary and secondary schools en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2010-06-10
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis on "Possibilities of cooperation of the family and schools to address bullying in primary schools" deals with bullying, relationships between parents and children, family and schools cooperation in addressing the socio-pathological phenomenon. The work is divided into four chapters relating to the content context. Subchapter illuminate specific issues and develops. In addition to the theoretical plane includes a practical. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17354
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade A
local.subject rodina a škola cs
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
tomšíková_2010_bp.pdf 1.662Mb PDF View/Open
tomšíková_2010_vp.doc 29Kb Microsoft Word View/Open
tomšíková_2010_op.doc 29.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account