dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Frydrychová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-19T12:13:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-19T12:13:10Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/12742
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jak přistupují studenti třetího ročníku sociální pedagogiky ke studiu a jak se připravují na svou budoucí profesi. V teoretické části se zabývám vymezením sociální pedagogiky jako vědního i studijního oboru na vysokých školách, podrobněji pak na obor Sociální pedagogika Fakulty humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V praktické části představuji svůj kvantitativní výzkum, který byl realizován v únoru roku 2010. Jako metodu zkoumání jsem použila dotazník, který mi umožnil získat informace o přístupu studentů 3. ročníku sociální pedagogiky prezenční i kombinované formy ke studiu. |
cs |
dc.format |
72 s., 8 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1742981 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagogika jako studijní obor
|
cs |
dc.subject |
profesní příprava sociálních pedagogů
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog jako profese
|
cs |
dc.subject |
social pedagogy as a object of study
|
en |
dc.subject |
professional formation of social pedagogy students
|
en |
dc.subject |
social pedagogue as a profession
|
en |
dc.title |
Problematika profesní přípravy studentů sociální pedagogiky |
cs |
dc.title.alternative |
The issue of the professional formation of social pedagogy students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2010-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my bachelor work is to find out, how do the student of Social pedagogy of the third class approach to their studies and how do they prepare to their future profession. In the theoretical part I am dealing with the delimitation of social studies as a branch of the science and as a study subject at the universities, more closely I am inquiring on Social pedagogy on Faculty of Humanities on Tomas Bata University in Zlín. In the practical part I am introducing my own quantitative research, which was realised in February 2010. As a method of the research I used questionnaire, which enabled me to aquire information about third - class students' of Social pedagogy approach to their education in case of distance and present form of study. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14200
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
profese učitele
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
teacher career
|
en |
local.subject |
social educators
|
en |