Problematika profesní přípravy studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika profesní přípravy studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Frydrychová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-19T12:13:10Z
dc.date.available 2010-07-19T12:13:10Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/12742
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jak přistupují studenti třetího ročníku sociální pedagogiky ke studiu a jak se připravují na svou budoucí profesi. V teoretické části se zabývám vymezením sociální pedagogiky jako vědního i studijního oboru na vysokých školách, podrobněji pak na obor Sociální pedagogika Fakulty humanitních studií na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V praktické části představuji svůj kvantitativní výzkum, který byl realizován v únoru roku 2010. Jako metodu zkoumání jsem použila dotazník, který mi umožnil získat informace o přístupu studentů 3. ročníku sociální pedagogiky prezenční i kombinované formy ke studiu. cs
dc.format 72 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1742981 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální pedagogika jako studijní obor cs
dc.subject profesní příprava sociálních pedagogů cs
dc.subject sociální pedagog jako profese cs
dc.subject social pedagogy as a object of study en
dc.subject professional formation of social pedagogy students en
dc.subject social pedagogue as a profession en
dc.title Problematika profesní přípravy studentů sociální pedagogiky cs
dc.title.alternative The issue of the professional formation of social pedagogy students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2010-06-14
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor work is to find out, how do the student of Social pedagogy of the third class approach to their studies and how do they prepare to their future profession. In the theoretical part I am dealing with the delimitation of social studies as a branch of the science and as a study subject at the universities, more closely I am inquiring on Social pedagogy on Faculty of Humanities on Tomas Bata University in Zlín. In the practical part I am introducing my own quantitative research, which was realised in February 2010. As a method of the research I used questionnaire, which enabled me to aquire information about third - class students' of Social pedagogy approach to their education in case of distance and present form of study. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14200
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade A
local.subject profese učitele cs
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject teacher career en
local.subject social educators en


Files in this item

Files Size Format View
frydrychová_2010_bp.pdf 1.662Mb PDF View/Open
frydrychová_2010_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
frydrychová_2010_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account