Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analysis of Marketing Communication in the Company HP TRONIC Zlín, spol. s.r.o. |
Author: |
Konečná, Jana
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci s ohledem na světovou finanční krizi, úpadek současných marketingových postupů, rychlý technologický pokrok, nové možnosti využití digitálních médií a zjevnou potřebu integrovaného přístupu. Práce zkoumá jak tradiční metody propagace, tak i nové trendy se zaměřením na jejich praktické využití v reálné společnosti. Specifické prostředky marketingové komunikace využívané touto firmou jsou dále podrobeny bližšímu zkoumání s cílem odhalit jejich silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě této analýzy jsou navržena konkrétní doporučení, která by mohla vést k možnému zlepšení současného stavu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12035
|
Date:
|
2010-05-07 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Discipline:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Grade for thesis and defense:
|
A
13948
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account