DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto

DSpace Repository

Language: English čeština 

DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Herbrych, Jaroslav
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:00:07Z
dc.date.available 2010-07-18T23:00:07Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11579
dc.description.abstract Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy. Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda. cs
dc.format 69 s., 15 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 5314756 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Direct marketing cs
dc.subject databáze cs
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject čistota dat cs
dc.subject sdílení dat cs
dc.subject SMS komunikace cs
dc.subject e-mailing cs
dc.subject personalizace cs
dc.subject Direct marketing en
dc.subject database en
dc.subject database marketing en
dc.subject purity of data en
dc.subject sharing data en
dc.subject SMS communication en
dc.subject e-mailing en
dc.subject personalization en
dc.title DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto cs
dc.title.alternative DIRECT MARKETING - Database Marketing company Škoda Auto en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The study surveys the main principles of acquisition of customer data, their qualification and processing in the in-house system. It analyses the main sources of information about customers, their storage and processes influencing their flows and sharing among the main systems. It proposes processes upgrading customer data, sharing information in the internal systems with the aim of obtaining the unique customer database, which would be used for sale and after-sale care of customers and persons interested in Škoda cars. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13777
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
herbrych_2010_dp.pdf 5.068Mb PDF View/Open
herbrych_2010_vp.pdf 50.61Kb PDF View/Open
herbrych_2010_op.pdf 57.96Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account