DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: DIRECT MARKETING - Databázový marketing společnosti Škoda Auto
Autor: Herbrych, Jaroslav
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Práce pojednává o hlavních principech získávání zákaznických dat, jejich kvalifikaci a zpracování v rámci vnitropodnikového systému. Diplomová práce analyzuje hlavní zdroje informací o zákaznících, způsob uchovávání dat a dále procesy ovlivňující datové toky a jejich sdílení mezi hlavními systémy. Práce si klade za cíl navrhnout zkvalitnění zpracování zákaznických dat, sdílení informací v interních systémech s cílem o získání unikátní databáze zákazníků využitelné pro prodejní a poprodejní péči o zákazníky a zájemce o vozy Škoda.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11579
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13777


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
herbrych_2010_dp.pdf 5.068Mb PDF Zobrazit/otevřít
herbrych_2010_vp.pdf 50.61Kb PDF Zobrazit/otevřít
herbrych_2010_op.pdf 57.96Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet