Začlenění sluchově postiženého dítěte do kolektivu zdravých dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Začlenění sluchově postiženého dítěte do kolektivu zdravých dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Řezníčková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:40:36Z
dc.date.available 2010-07-18T18:40:36Z
dc.date.issued 2010-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11446
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sluchově postižených dětí. Teoretická část je zaměřena na obecné pojmy z anatomie, na vyšetřovací metody, na rozdělení sluchových vad, komunikaci V poslední kapitole jsou popsány druhy vzdělávání a integrace dětí do škol. Část praktická je zaměřena na nahlédnutí do problematiky sluchově postižených dětí pomocí případových prací a zjišťování, jak se dítě začlenilo do běžných základních, popř. mateřských škol. cs
dc.format 58s., 3 s. příloh. cs
dc.format.extent cs
dc.format.mimetype cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject postižení cs
dc.subject dítě cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject integrace cs
dc.subject hearing defect en
dc.subject child en
dc.subject communication en
dc.subject socialization en
dc.subject integrace en
dc.title Začlenění sluchově postiženého dítěte do kolektivu zdravých dětí cs
dc.title.alternative Integration of child with hearing defect into collective of healthy children. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řeháčková, Helena
dc.date.accepted 2010-06-23
dc.description.abstract-translated The Bachelor's work is focused on children with hearing defect. The theoretical part concentrates on general terms from anatomy, on examinational methods, on the classification of hearing defects, on communication The last chapter describes different types of education and how the children are integrated into the regular school system. The practical part includes case studies and interviewing focused on practical integration of children with hearing defect into regular elementary schools or kindergartens. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 15219
dc.date.assigned 2010-02-15
utb.result.grade B
local.subject sluchově postižené děti cs
local.subject integrace cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject základní školy cs
local.subject hearing impaired children en
local.subject integration en
local.subject kindergartens en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View
řezníčková_2010_bp.pdf 2.413Mb PDF View/Open
řezníčková_2010_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
řezníčková_2010_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account