Komunikační strategie pro klíčové zákazníky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie pro klíčové zákazníky

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie pro klíčové zákazníky
Author: Duroňová, Ivana
Advisor: Kotyzová, Pavla
Abstract: Diplomová práce se zabývá komunikační strategii směrem ke klíčovým zákazníkům ve firmě Aukro. V teoretické části práce je především vymezen pojem komunikační strategie, jejíž součástí je komunikační mix a jeho nástroje. Jelikož se jedná o firmu působící v oblasti e-commerce, nechybí ani specifikace nástrojů komunikačního mixu právě na internetu. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části provedena analýza ko-munikačního mixu firmy Aukro využitého ke komunikaci směrem ke klíčovým zákazníkům. Dále byly provedeny dvě průzkumné sondy v ročním rozmezí, jejímž úkolem bylo zjistit vliv komunikačních nástrojů na klíčové zákazníky. Na bázi zjištěných dat je v projektové části navržena komunikační strategie ke klíčovým zákazníkům na roční období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11331
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13716


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
duroňová_2010_dp.pdf 2.200Mb PDF View/Open
duroňová_2010_vp.pdf 54.60Kb PDF View/Open
duroňová_2010_op.pdf 57.37Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account