Komunikační strategie pro klíčové zákazníky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie pro klíčové zákazníky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie pro klíčové zákazníky
Autor: Duroňová, Ivana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá komunikační strategii směrem ke klíčovým zákazníkům ve firmě Aukro. V teoretické části práce je především vymezen pojem komunikační strategie, jejíž součástí je komunikační mix a jeho nástroje. Jelikož se jedná o firmu působící v oblasti e-commerce, nechybí ani specifikace nástrojů komunikačního mixu právě na internetu. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části provedena analýza ko-munikačního mixu firmy Aukro využitého ke komunikaci směrem ke klíčovým zákazníkům. Dále byly provedeny dvě průzkumné sondy v ročním rozmezí, jejímž úkolem bylo zjistit vliv komunikačních nástrojů na klíčové zákazníky. Na bázi zjištěných dat je v projektové části navržena komunikační strategie ke klíčovým zákazníkům na roční období.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11331
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13716


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
duroňová_2010_dp.pdf 2.200Mb PDF Zobrazit/otevřít
duroňová_2010_vp.pdf 54.60Kb PDF Zobrazit/otevřít
duroňová_2010_op.pdf 57.37Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet