Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Berka, Lubomír
|
|
dc.contributor.author |
Langerová, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:12:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:12:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11070
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je vytvořit komunikační plán marketingových aktivit nových POP produktů firmy Dekor s r. o. Pomocí těchto aktivit tak seznámit stávající zákazníky s novými typy a technologiemi POP produktů a přilákat zákazníky nové. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o tvorbě komunikačního plánu. Dále je uvedena problematika komunikovaného produktu POP. V ostatních částech je popsána teorie marketingové komunikace a trend její integrace, teorie komunikačního mixu a jeho nástrojů. Je zde nastíněn význam podlinkových aktivit. Praktická část poskytuje náhled do současné marketingové komunikace POP produktů ve firmě a její analýza. Následně vypracování návrhu komunikačního plánu se všemi náležitostmi. |
cs |
dc.format |
72 |
cs |
dc.format.extent |
1911181 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
POP produkty
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
in-store komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
plan of communication activities
|
en |
dc.subject |
POP products
|
en |
dc.subject |
marketig communication
|
en |
dc.subject |
in-store communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Communication Plan for the Brand New POP Products of the Company Dekor Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelors thesis is to create a plan of marketing activities for new POP products of Dekor company. (With help of these activities company wants to make existing customers acquainted with new kinds and technologies of the POP products and attract newcustomers. The first part deals with description of threoretical finding of making a plan of communication activities. In the following pages the theory of the POP product is explained. Marketing communication theory and modern trend of integration, communication mix and its instruments are described in the next pages. Important secondary activities are here mentioned as well. The analytical part researches currrent marketing communication activities POP of the company and considers its analysis. After that a proposal of the new plan of communication activities with all of the proprieties follows. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13533
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account