Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán nových POP produktů firmy Dekor spol. s r. o.
Author: Langerová, Michala
Advisor: Berka, Lubomír
Abstract: Cílem této bakalářské práce je vytvořit komunikační plán marketingových aktivit nových POP produktů firmy Dekor s r. o. Pomocí těchto aktivit tak seznámit stávající zákazníky s novými typy a technologiemi POP produktů a přilákat zákazníky nové. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o tvorbě komunikačního plánu. Dále je uvedena problematika komunikovaného produktu POP. V ostatních částech je popsána teorie marketingové komunikace a trend její integrace, teorie komunikačního mixu a jeho nástrojů. Je zde nastíněn význam podlinkových aktivit. Praktická část poskytuje náhled do současné marketingové komunikace POP produktů ve firmě a její analýza. Následně vypracování návrhu komunikačního plánu se všemi náležitostmi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11070
Date: 2010-01-27
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 13533


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
langerová_2010_bp.pdf 1.822Mb PDF View/Open
langerová_2010_vp.pdf 240.8Kb PDF View/Open
langerová_2010_op.pdf 290.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account