Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Bezděk, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:51:03Z
dc.date.available 2014-05-22T23:00:34Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10757
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky z oblasti marketingové komunikace. V analytické částí byly na základě teoretických zdrojů vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a STP analýza, jejichž logickým vyústěním jsou doporučení pro komunikační politiku firmy. cs
dc.format 66 cs
dc.format.extent 776869 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
dc.subject služba cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject targeting cs
dc.subject positioning cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject service en
dc.subject tourism en
dc.subject marketing environment en
dc.subject segmentation en
dc.subject targeting en
dc.subject positioning en
dc.subject communications mix en
dc.title Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí cs
dc.title.alternative Usage of STP method for communication policy integration of company in specific marketing environment en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Muchová, Simona
dc.date.accepted 2009-06-08
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is implementation of STP analysis for company operating in specific marketing environment in order to integrate communication policy of the company. Thesis is designed because of contrusting and mistaken procedure in obtaining customers with the aim to integrate (unify) them. Theoretic part includes STP analysis and analysis of marketing environment. There are also defined main characteristics from marketing communication. Analytical part consists of analysis of internal and external marketing environment worked out on the basis of theoretical resources. Its result is advice for company's communication policy. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11776
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
bezděk_2009_bp.pdfBlocked 758.6Kb PDF View/Open
bezděk_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
bezděk_2009_op.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account