Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí
Autor: Bezděk, Pavel
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky z oblasti marketingové komunikace. V analytické částí byly na základě teoretických zdrojů vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a STP analýza, jejichž logickým vyústěním jsou doporučení pro komunikační politiku firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10757
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11776


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bezděk_2009_bp.pdfZablokované 758.6Kb PDF
bezděk_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bezděk_2009_op.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet