Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Show full item record
No preview available
Title:
|
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech |
Author: |
Teller, Jiří
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími pretexty v rámci intertextuality jsou především pohádky, mýty, pověsti, přísloví a další projevy lidové slovesnosti.Práce s archetypy v reklamě je velmi obtížná.Autoři reklamy musí znát základy lingvistiky,psychologie,filozofie,hermeneutiky a sémiotiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10636
|
Date:
|
2009-08-14 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
7524
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account