Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Show full item record

No preview available
Title: Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Author: Teller, Jiří
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími pretexty v rámci intertextuality jsou především pohádky, mýty, pověsti, přísloví a další projevy lidové slovesnosti.Práce s archetypy v reklamě je velmi obtížná.Autoři reklamy musí znát základy lingvistiky,psychologie,filozofie,hermeneutiky a sémiotiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10636
Date: 2009-08-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7524


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
teller_2009_bp.pdf 2.065Mb PDF View/Open
teller_2009_vp.pdf 506.1Kb PDF View/Open
teller_2009_op.pdf 453.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account