Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Autor: Teller, Jiří
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími pretexty v rámci intertextuality jsou především pohádky, mýty, pověsti, přísloví a další projevy lidové slovesnosti.Práce s archetypy v reklamě je velmi obtížná.Autoři reklamy musí znát základy lingvistiky,psychologie,filozofie,hermeneutiky a sémiotiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10636
Datum: 2009-08-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7524


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
teller_2009_bp.pdf 2.065Mb PDF Zobrazit/otevřít
teller_2009_vp.pdf 506.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
teller_2009_op.pdf 453.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet