Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Intertextualita a literární archetypy v reklamních textech |
Autor: |
Teller, Jiří
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je ukázat proces intertextuality v reklamě.Základem intertextuality je slovo.Intertextualita je silným prostředkem manipulace v reklamě.Reklama je charakteristická svou persvazivitou.Teoretická část zachycuje proces vnímání reklamy,V této části jsou představeny dimenze vědních oborů,které jsou základem pro intertextualitu.V analytické části je prezentován proces intertextuality.Nejnosnějšími pretexty v rámci intertextuality jsou především pohádky, mýty, pověsti, přísloví a další projevy lidové slovesnosti.Práce s archetypy v reklamě je velmi obtížná.Autoři reklamy musí znát základy lingvistiky,psychologie,filozofie,hermeneutiky a sémiotiky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10636
|
Datum:
|
2009-08-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7524
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet