Zvládání zátěžových situací ve vzdělávacím procesu na středních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvládání zátěžových situací ve vzdělávacím procesu na středních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor
dc.contributor.author Karásek, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-18T04:37:32Z
dc.date.available 2010-07-18T04:37:32Z
dc.date.issued 2008-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10375
dc.description.abstract Práce je zaměřena po popis nejčastějších zátěžových situací, kterým jsou studenti středních škol vystaveni, a to se specifickým zaměřením na studenty středních škol Jedličkova ústavu. Práce popisuje rozdíly v tom, jak tyto situace prožívají tělesně postižení studenti a jejich zdraví vrstevníci. V práci jsou uvedena možná řešení těchto zátěžových situací. Dotazníkový průzkum, který je součástí této práce, přináší doklady o velkém významu přístupu pedagogů vůči studentům ve chvíli, kdy jsou vystaveni zátěžovým situacím. Poukazuje na vysokou úroveň práce se studenty, které dosahují pedagogové škol Jedličkova ústavu v porovnání s pedagogy školy referenční. Práce navrhuje řešení, kterým by mělo být aktivní předávání zkušeností pedagogů pracujících s tělesně postiženými studenty pedagogům z ostatních typů škol. cs
dc.format 71 s. cs
dc.format.extent 334848 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zátěžová situace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Jedličkův ústav cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject student cs
dc.subject pedagog cs
dc.subject výchovný poradce cs
dc.subject zvládání cs
dc.subject asistent cs
dc.subject vychovatel cs
dc.subject škola cs
dc.subject tělesné postižení cs
dc.subject Stressing incident en
dc.subject questionary en
dc.subject Jedlička's institution en
dc.subject intermediate school en
dc.subject student en
dc.subject pedagogue en
dc.subject educational consultant en
dc.subject coping en
dc.subject assistant en
dc.subject educator en
dc.subject school en
dc.subject handicap en
dc.title Zvládání zátěžových situací ve vzdělávacím procesu na středních školách cs
dc.title.alternative Managing stressful situations in secondary school instruction en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2009-01-14
dc.description.abstract-translated My dissertation is aimed at description of the most common stressing incidents, that the students of intermediate schools have to confront. I especcialy targeted the specific problems of students of intermediate schools of Jedlička's institution. This dissertation describes differences between reception of these situations of handicapped students and their healthy contemporaries. I introduce possible solutions of these stressing incidents. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016255
dc.date.assigned 2006-11-30
utb.result.grade C
local.subject tělesně postižení cs
local.subject střední školy cs
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject pracovní zatížení cs
local.subject Jedličkův ústav a školy pro tělesně postižené hl. m. Prahy cs
local.subject people with physical disabilities en
local.subject secondary schools en
local.subject secondary school students en
local.subject work burden en


Files in this item

Files Size Format View
karásek_2009_dp.pdf 327Kb PDF View/Open
karásek_2009_op.doc 56.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account