dc.contributor.advisor |
|
|
dc.contributor.author |
Karásek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T04:37:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T04:37:32Z |
|
dc.date.issued |
2008-11-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10375
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena po popis nejčastějších zátěžových situací, kterým jsou studenti středních škol vystaveni, a to se specifickým zaměřením na studenty středních škol Jedličkova ústavu. Práce popisuje rozdíly v tom, jak tyto situace prožívají tělesně postižení studenti a jejich zdraví vrstevníci. V práci jsou uvedena možná řešení těchto zátěžových situací. Dotazníkový průzkum, který je součástí této práce, přináší doklady o velkém významu přístupu pedagogů vůči studentům ve chvíli, kdy jsou vystaveni zátěžovým situacím. Poukazuje na vysokou úroveň práce se studenty, které dosahují pedagogové škol Jedličkova ústavu v porovnání s pedagogy školy referenční. Práce navrhuje řešení, kterým by mělo být aktivní předávání zkušeností pedagogů pracujících s tělesně postiženými studenty pedagogům z ostatních typů škol. |
cs |
dc.format |
71 s. |
cs |
dc.format.extent |
334848 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zátěžová situace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Jedličkův ústav
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
výchovný poradce
|
cs |
dc.subject |
zvládání
|
cs |
dc.subject |
asistent
|
cs |
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
tělesné postižení
|
cs |
dc.subject |
Stressing incident
|
en |
dc.subject |
questionary
|
en |
dc.subject |
Jedlička's institution
|
en |
dc.subject |
intermediate school
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
pedagogue
|
en |
dc.subject |
educational consultant
|
en |
dc.subject |
coping
|
en |
dc.subject |
assistant
|
en |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
handicap
|
en |
dc.title |
Zvládání zátěžových situací ve vzdělávacím procesu na středních školách |
cs |
dc.title.alternative |
Managing stressful situations in secondary school instruction |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2009-01-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
My dissertation is aimed at description of the most common stressing incidents, that the students of intermediate schools have to confront. I especcialy targeted the specific problems of students of intermediate schools of Jedlička's institution. This dissertation describes differences between reception of these situations of handicapped students and their healthy contemporaries. I introduce possible solutions of these stressing incidents. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016255
|
|
dc.date.assigned |
2006-11-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
tělesně postižení
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
pracovní zatížení
|
cs |
local.subject |
Jedličkův ústav a školy pro tělesně postižené hl. m. Prahy
|
cs |
local.subject |
people with physical disabilities
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
work burden
|
en |