Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Tomšů, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-18T01:51:15Z
dc.date.available 2010-07-18T01:51:15Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10044
dc.description.abstract Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru maloobchodu. Definuje maloobchodní mix, specifika a marketingové nástroje maloobchodu využité k oslovení cílových zákazníků. Sleduje faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - firmy Marek Tomšů, Pálinka.cz. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejíž produktová nabídka je určena specializovaným maloobchodům s vínem a alkoholickými nápoji. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k získávání klientů a jak firma pečuje o stálé zákazníky v situaci vysoce konkurenčního prostředí trhu. Návrhová část vychází z výsledků analýzy a zpracovává efektivnější strategii firmy. cs
dc.format 83 s., 9 s. obr. priloh cs
dc.format.extent 4262481 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject Komunikace cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Propagace cs
dc.subject Internet cs
dc.subject Přímý marketing cs
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject Osobní prodej cs
dc.subject Maloobchod cs
dc.subject Vinotéka cs
dc.subject Víno cs
dc.subject Pálenka cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Communications en
dc.subject Advertising en
dc.subject Propagation en
dc.subject Internet en
dc.subject Direct marketing en
dc.subject Sales promotions en
dc.subject Personal selling en
dc.subject Warehouse retailing en
dc.subject Wine-shop en
dc.subject Wine en
dc.subject Brandy en
dc.title Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců cs
dc.title.alternative Effects of marketing communications on acquiring clients in the time of global compatetittion of hypermarkets and shopping chains en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in a retail section. It defines a retail mix, its specifics, marketing tools in retail and their possible usage in addressing target customers. It monitors factors influencing purchase behavior of consumers. Practical part of the works analyses communication strategy of one particular com-pany - Marek Tomsu, Palinka.cz. It monitors its usage of tools of marketing communicati-ons for an effective working of the company whose main task is delivering wines and alco-holic drinks to special warehouse retailings. It also follows how much this activity contri-butes to acquiring customers and how the company takes care of regular clients in the time of highly competitive market. Project part of the works comes out from analyses data and elaborates more effecti-ve business strategies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10637
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
tomšů_2009_dp.pdf 4.065Mb PDF View/Open
tomšů_2009_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
tomšů_2009_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account