Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců
Autor: Tomšů, Marek
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru maloobchodu. Definuje maloobchodní mix, specifika a marketingové nástroje maloobchodu využité k oslovení cílových zákazníků. Sleduje faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - firmy Marek Tomšů, Pálinka.cz. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejíž produktová nabídka je určena specializovaným maloobchodům s vínem a alkoholickými nápoji. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k získávání klientů a jak firma pečuje o stálé zákazníky v situaci vysoce konkurenčního prostředí trhu. Návrhová část vychází z výsledků analýzy a zpracovává efektivnější strategii firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/10044
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 10637


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomšů_2009_dp.pdf 4.065Mb PDF Zobrazit/otevřít
tomšů_2009_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomšů_2009_op.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet