Marketingová strategie firmy TRENS, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie firmy TRENS, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie firmy TRENS, a.s.
Autor: Václavová, Hana
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalárska práca je zameraná na marketingovú stratégiu firmy TRENS, a.s., TRENČÍN. Jej cieľom je preskúmať súčasnú marketingovú stratégiu a na základe jej analýzy navrhnúť odporúčania a opatrenia na zlepšenie. Práca je rozdelená na dve časti. Teoretická časť sa zaoberá prieskumom literárnych zdrojov na danú tému a objasňuje základné pojmy a postupy pri zostavovaní a analyzovaní marketingovej stratégie. V praktickej časti je prevedená analýza na základe marketingového a obchodného interného auditu. Tie sú zamerané na súčasnú marketingovú stratégiu firmy TRENS, a.s. Súčasťou práce sú záverečné odporúčania a opatrenia, ktoré vedú k zlepšeniu marketingovej stratégie firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9982
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2039
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
václavová_2009_bp.pdfZablokované 1.155Mb PDF Zobrazit/otevřít
václavová_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
václavová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet